2009. június 6., szombat

Vége!

Sziasztok! Csöppet sem jó hírrel érkeztem. Ez nekem már nem megy. Sajnálom! Az oldalt bezárom. Sokan azon gondolkodhattok, hogy miért? Ez bennem is felmerült. Én nagyon szeretem Vanessát és mindig is szeretni fogom őt, hiszen ő volt az első olyan sztár akiről lapot csináltam. Egy rendkívül tehetséges, szép és kedves embernek "ismertem" meg, de ez nekem már nem megy. Láttátok, hogy a bejegyzésekben mindig kifogásokat kerestem, hogy miért nincs már rendszeres frissítés, de rá kellett jönnöm, hogy ezzel csak magamnak hazudoztam. Nekem már nincs kedvem Vanessáról lapot szerkeszteni. Szép volt, jó volt de ennyi volt. Imádtam a lapot és nagyon rosszul érzem, hogy ezt kell tennem, de egyszerűen elmúlt a varázs. Már nem érzem azt, hogy akarom ezt a dolgot Vanessáról. Imádom őt mai napig, de nem úgy hogy lapom legyen róla. Mindig is a példaképem marad és szemmel fogom követni, hogy mit csinál, de most egyenlőre elég volt. Kétlem, hogy ki fogok nyitni, de a lapot nem törlöm és nem is adom át senkinek sem! Elitek......
Pár embernek írni fogok, hogy benne van e a Kristenes lapommal a cserében, és akinek nem írok az levehet. A top affival ugyan ez a helyzet. lehet írok pár embernek, hogy mi a téma és ha van kedvük akkor cserélhetnek a másik oldalammal is. De tényleg csak azoknak írok akiknek az oldalát nagyon megszerettem valami okból fogva.
Ditta: köszönöm szépen! Nagyon szépen köszönöm, hogy megmutattad nekem ez a "világot" és Vanessát=) Nagyon nagy hálával tartozok neked amit nem tudok szavakkal kifejezni. Köszönöm még egyszer!
_________________________
Ha van véleményed róla akkor kommentelj. Nem kényszerítelek rá és ha nem ír senki az sem baj. Mondjuk jól esne pár szó.... Ja és még annyit! Köszönöm a több mint egy év alatt a több mint 12000 látogatót. Köszönöm nektek(L)

_________________________

Itt elértek, ha valaki nem tudná a másik oldalam címét=)

19 megjegyzés:

Evis írta...

Ashleey
Hajj, kár hogy befejezted!
De ameddig voltál, szívből csináltad!

Névtelen írta...

Jaj én is nagyon sajnálom hogy bezár az oldal, minden nap látogató voltam!:( Meg szeretném kérdezni ,hogy volt egy oldal Kristen Stewart -tal foglalkozik afik között és úgy emlékszem a kiemelteknél.. annak az oldalnak a címét meg tudnád adi nekem?..:) a címét az oldalnak nem jegyeztem meg mert a te oldalad által jutottam minden nap arra az oldalra..:) Segítséget előre köszönöm! Dorina

dorka írta...

Az affik között nekem nem volt Kristen-es cserém=( Csak egyről tudok az pedig az én másik oldalam: oh-kristen.try.hu
Sajnálom! Nem tudom mire gondolsz...

Névtelen írta...

Jaj akkor rosszul emlékeztem , de erre az oldalra gondoltam.. úgy-hogy sokat segítettél! Köszi mégegyszer..:)Dorina

Maddie írta...

Ohh Ashleey-m nagyon sajnálom h bezártál..
Pedeig annyira jó szerki vagy/voltál...a te döntésed és ezt tiszteletben kell tartanunk..gondolom h nem 1 nap alatt jutottál el eddig h úgy dönts h bezársz..én tudom mennyi munka kell egy ilyen oldalhoz...és megértelek..de remélem egyszer talán majd ki fog nyitni..puszi

dorka írta...

Dorina: örülök=)
Miley: köszi(L) Hát igen sokat szenvedtem, de végül muszáj volt meghoznom ezt a döntést.Amúgy a másik oldalamon tudod, hogy elérsz;) www.oh-kristen.try.hu

Adrí írta...

:( télleg kár h bezártad az oldalt nagyon szerettem erre a lapra feljönni..mindig friss hírek voltak,szép,ígényes design,egy kedves szerkesztő,de megértem :)

dorka írta...

Köszi adri ez igazán jól esik. Remélem a másik lapomat is fogod látogatni és kommentelni=)

Adrí írta...

:) természetesen látogatom,én is nagyon szeretem kristent <3 és az alapod is hűűű nagyon jó :D

Névtelen írta...

meg az h ashleykés oldit szerekezteni akarod ezt meg nem. -.-

pfff... pedig nem ezt gondoltam Rolad.


Emilii. ( :

Nem lehet igaz a Twilight miatt zàtadbe mostanàba mindenki azért a filmért én is làttam jo de azért Vanessaék sokakl jobbak és maradnak is.

és gondolom Vanessa a példaképed(volt) és akk most csak egy robert és kristenért feladod.

szànalom.-.-

dorka írta...

Már boccs, de én nem szerkesztek semilyen Ashley oldalt.
A másik meg, hogy szeretem vanesát, de már nem úgy, hogy lapot kelljen róla csinálnom.Szeretni úgy is lehet valaki, hogy nincs róla lapod. Most Kristenhez van kedvem és Vanessa ezután is a példaképem marad, de ezt leírtam a bejegyzésben is.Arról meg végképp nem tehetek, hogy mások is bezárják az oldalukat.Ízlések és pofonok.Sajnálom ha így gondolod én másképp gondolkodom=)

Adrí írta...

már bocs h bele szólok,de had döntse már ő el h mit csinál,én megértem,én is elgondolkoztam mostanában h bezárom az oldimat,pedig szeretem vanessát,de úgy érzem h más témában már szívesebben csinálnék oldalt...és arról pedig meg igazán nem tehet h a twilightnak nagyobb sikere van most és más olyan oldit csinál,én ezt nem rosszból mondom és nem karok senkivel rosszban lenni,én csak elmondtam a véleményemet és ha bárkit is megbántottam vele akkor bocsánat

vivszii. & lia. írta...

Màr bocs h kozbe szolokd e nincs nagyobb sikere a twilightnak csak most be van futata szeretem a filmet meg stb de Vék nagyob sztàrok azért.

vivszii. & lia. írta...

Meg azt szeretném h nemismerem Ditàt de O az aki télleg igazi Zanessa fan mesés és a legtartalmasabb Zanessas oldal.
de ez pedig az egyik legtartalmasabb Vanessas oldivolt...

Adrí írta...

hát azt mindenki döntse el maga h kinek ki a nagyobb sztár...ennyi,mikor én is ilkyen nagy fan voltam én is gondoltam de most már nem annyira,persze ez változik....

dorka írta...

Köszi Adrí és Vivszii.
Tudjátok...én nem az alapján csinálok oldalt hírességről, hogy melyik nagyobb sztár. Én nem azért szeretem Vanessát mert körbeugrálják és most sem azért szeretem Kristen-t mert ő van a középpontban és éppenséggel ő a "befutottabb".Kristent most per pill jobban szeretem és szívessebben hozom róla a frisseket mint Nessiről. Arról pedig -ismételten csak elmondom- nem tehet, hogy mások is bezárják az oldalukat a Twilight miatt. Azt tudni kell, hogy nekem január óta van lapom Kristenről és rá csak fél évre zártam be a Nessis oldalam. Szóval...én nem amiatt zárok be mert most "Huh Twilight! Kristen menőbb!" hanem mert Nessiről már nincs kedvem. Kínsznvedésből meg nem fogok semmit se csinálni. Egyesek megértik, egyesek nem. Nem fogok magyarázkodni nektek!

vivszii. & lia. írta...

Oké érte de mért lenne befutotab kristen mint V?
Vnek most lesz 3uj filmje is és még biztos vagyok benne h a jovomben nagyon sok lesz.
ésnembefutottab kristen.
Vnek alumai is vannak stb.nahmind1. nem akarok vitatkozni eldontoted ennyi.

dorka írta...

Éppen ez az! Hogy nem befutottabb meg semmi ilyesmi csak most egyszerűen róla akarok lapot készíteni! Ha már itt tartunk Kristen most fejezte be egyik filmjét, most forgatta a New Moon-t, aztán nyáron is forgat egy filmet majd augusztusban az Eclipse-t. És eközben még gondolom lesznek filmjei, sőt még most is tárgyalnak filmekkel kapcsolatban...ha már te leírod akkor én is. SENKI SEM MONDTA, HOGY BEFUTOTTABB KRISTEN! V-nek vannak albumai, de Kristen színésznő nem színésznő és énekesnő!!!!! Én sem akarok vitatkozni csak nem értem miért kell titokban állandóan bizonyítani, hogy V. jobb mint K. Számomra most K. jobb ha ezt akarod hallani!

vivszii. & lia. írta...

értem.nah igymàrjobb h leirtad h nembefutatabb Kristen. ezt akartam hallani?. télleg nem akarok vitatkozni megértelek Kristenrol akarsz és ennyi.