2009. június 1., hétfő

Köszönöm^^

Köszönöm szépen! Ma egy éves az oldalam. Nagyon szépen köszönök mindent. A lapot Zanessa témában kezdtem majd megválva Zac-től, Nessivel folytattam. Nem bántam meg. Nagyon hálás vagyok nektek, hogy idáig eljuthattam. Annyira jól esik leírni, hogy már egy éve itt vagyok és nektek hozom a frisseket. Imádom Vanessát a mai napig. Rengetek minden történt mióta megvan az oldal. Blogos témában kezdtem és mára már kimondhatom, hogy oldallá formáltam. Rengetek Nessis lap van már és sokszor el is gondolkodtam azon, hogy van e értelme folytatni. De büszke vagyok magamra hiszen ekkor egy pillanatra sem adtam fel. Az első számú ember akinek hatalmas tiszteletet tanúsítok az Ditta. Ő az a lány aki nélkül most nem lennék itt. nagyon hálás vagyok Neki, hogy segített és néha-néha felnéz a lapra. Köszönöm^^ Nagyok sok ember megismertem a lapnak köszönhetően. Felsorolni nem szeretném mert akikre gondolok azok tudják, érzik. Köszönöm még egyszer. Imádlak titeket(L)

________________________
Hoztam egy kis frisst is. Vagyis pár cikket amit Evisnek köszönhetünk. Ő találta=)

Nincsenek megjegyzések: