2009. június 23., kedd

Bandslam, Zessa és Beastly

Sziasztok^^ Jöttem a mai friss adaggal ismét. Végre már vannak képi frissek Vanessáról aminek én nagyon örülök, de először valami más. Felkerült az internetre egy újabb részlet a közelgő Bandslamből, mégpedig mikor Vanessa nagyközönség előtt énekli a I can't go on, I'll go on c. számot. Nagyon szép és tiszta a hangja, bár ezt már megszokhattuk. Sajnos a videó mindössze 1 perces =(

Mint már említettem, Zac elvitte Nessát egy Montreal-i szórakozóhelyre, a Tribe Hyperclubba, ahol a Black Eyed Peas tagjaival buliztak. Nos, most kijött 4 új kép erről a fergeteges estéről. Az egyik képen olyan mintha Nessink haja lila vagy legalábbis annak egyik árnyalatában tündökölne, de ezek természetesen csak a fények. Viszont szerintem ti is észre fogjátok venni =)


Aztán, Vanessa rengeteget dolgozik 2010-ben megjelenő filmjén, a Beastly-n, és éppen a forgatás egyik szünetében kapták lencsevégre a paparazzók Június 21-én, vasárnap. Nessin nagyon csinosan áll az a ruha és a haja is aranyosan van megcsinálva. Lessétek meg a képeket!

Nincsenek megjegyzések: